KOSZYK JEST PUSTY PRZEJDŹ DO KOSZYKA

Reklamacje

 

Przy odbiorze towaru proszę sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera (czy opakowanie nie jest uszkodzone). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, kurier ma obowiązek spisania protokołu szkody i pozostawienia Państwu jego kopii. Kurier powinien mieć przy sobie odpowiedni druk. W przypadku braku druku, proszę odręcznie spisać oświadczenie zawierające opis uszkodzeń, stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie powinno być opatrzone datą oraz podpisami klienta i kuriera. Następnie w ciągu 48 godziny prosimy o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą elektroniczną. Następnie proszę o dostarczenie pisemnie na adres lub w formie e-mail zgłoszenia reklamacyjnego wraz z protokołem szkody lub oświadczeniem.

 


 

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl